ПОРТФОЛІО



Учитель! Свята професія
І праведні її начала.
Учительську долю я
Для себе колись обрала.
   25 літ – моє життя у школі
   25 літ – дзвінок,що кличе на урок .    
   Я – вчитель, це як поклик долі,
   І фатум, і фортуна й добрий рок.
Назавжди, і серцем і душею
Зрослася я зі школою своєю.
Тут я вчилась, тут мої учителі,
Щирі, добрі, мій уклін їм до землі!
   З чого ж розпочати розповідь свою?-
   Ну, не буду я чіпати біографію мою.
   В ній все банальне, просте, і одвічне:
   Одружена і діти –двоє, аж незвичайно.
   Хіба такими бачили себе тоді,
   В 17, душею й тілом молоді.
   Здавалося, що молодість – це вічність,
   І кожен з нас – непересічність.
   І де він там – дві тисячі якийсь там рік?
   А час, немов вода, дивись, як збіг.
Я – за диплом вчитель історії та іноземної мови,
Надаю перевагу все таки мові.
   А на практиці – «класуха» й «німка»
   Класна, бадьора, сучасна жінка.
   Знання з історії на уроках використовую,
   Чим забезпечую міжпредметні зв’язки,
   Цікаві методи та форми роботи застосовую
   Щоб інтерес до мови зберегти.
         З натхненням я беру в навчання
         Принципи комунікативного спрямування:
         Роботу в парах, трійках, групах,
         Щоб цікавіше було спілкування.
            Мозковий штурм, гронування, аукціон знань,
            Проект, ділова гра, обговорення питань.
         Не цураюсь я ніяких апробацій
         Всіх сучасних інновацій.
         Рольові ігри та ігрові моменти
         Це не окремих уроків фрагменти.
         Найголовніше – це створити мікроклімат,
Щоб кожен учень, що у клас зайшов
Розуміння і підтримку вчителя знайшов.
    Важлива стимулююча ситуація
    А ще обов’язкова – мотивація.
    Я обираю оптимальні методи навчання
    І подаю цікаву інформацію.
Впевнено веду зі школярами діалог
Завжди хвалю за чіткий монолог.
Контролюю письмо, аудіювання,
Говоріння та читання,
       Тематичні, семестрові контрольні роботи
        Додають багато роботи,
Застосовую інтерактиви
Підтримую ініціативу.
При обговорення молодіжних тем-
На уроці крутий тандем.
Бесіда ініціативна -
Росте особистість креативна.
Ми вивчаєм мовний етикет,
Обговорюємо модний силует.
Словниковий диктант,
       Чим не варіант?
       Тут же перевірить сусід по парті,
        І ясно, чого знання твої варті.
Презенси і перфекти,
Партіціпи та плюсквамперфекти,
футурумайнс, футурумцвай,
Давай мозги свої свої включай!
       Граматику гризем зубами,
       А вона – впирається ногами,
       Над нами немов сміється –
       Нічого легко в житті не дається!
Вивчаємо країни ми німецькомовні,
Іноді пливемо по Рейні у човні.
Заїдемо в Баварію –
Пропонують пиво,
А як учим про Берлін –
То це справжнє диво!
     Нас дивують німці,
     Що живуть кругом за планом.
     У нас, щирих українців –
       Більше серця, а плану мало.
За планом працюють і сплять,
       Відпочивають, їдуть і їдять,
       За планом їдуть у відпустку,
       Замовляють в липні на Різдво гуску.
       Завжди пунктуальні та практичні
       Толерантні, коректні, прагматичні.
Чистолюби вони всі,
       Не люблять їздить на таксі.
Як заїдемо в Швейцарію –
Усім миром – сиром пригощають.
Прийдемо на лижах в Австрію
Найсмачнішу каву наливають.
Послухаєм шедеври Моцарта,
       Гайдна та Ліста.
       Оглянемо пам’ятники міста.
       Дуже люблять старшокласники
       Вивчати держави карлики,
       Люксембург і Ліхтенштейн –
       Там бував колись Ейнштейн.
       Площею з наш район,
       Та високорозвинутий регіон.
           А ще ми можемо казку інсценізувати,
           Глядачам на сцені показати.
         Чи то В. Гауф, чи брати Грімм,
           Все цікаво їм.
Учитель і учень – дві вічні складові,
Два колосси шкільного буття.
Учення і праця, сумління і совість
Без них неможливе життя.

Немає коментарів:

Дописати коментар